ELEKTRONISKĀ PAMATLĪDZEKĻU INVENTARIZĀCIJA

Pamatlīdzekļu elektroniskās inventarizācijas risinājumam ir vairāki ieguvumi:

LAIKA IETAUPĪJUMS

  • Inventarizācija notiek izmantojot mobilās iekārtas, kas aprīkotas ar svītru kodu skeneriem, tādējādi netērējot laiku preču atrašanai sarakstos;
  • Elektroniskās inventarizācijas process notiek vismaz 5 reizes ātrāk nekā tradicionālā veidā veikta inventarizācija.

PRECĪZI, KOREKTI UN OPERATĪVI DATI

  • Inventarizācijas gaitā fiksētās izmaiņas tiek atspoguļotas automātiski, nodrošinot precīzus datus;
  • Pamatlīdzekļu atpazīšanai tiek izmantoti svītrkodi, kas līdz minimumam samazina kļūdu rašanos iespējamību inventarizācijas procesā;
  • Lai veiktu inventarizāciju, lietotājam ir faktiski jāveic skenēšanas process. Tādējādi iespējams kontrolēt, ka inventarizācija ir veikta korekti.

ELASTĪGA PIEEJA

  • Inventarizāciju iespējams veikt gan pēc atbildīgās personas, gan atrašanās vietas, izvēloties ērtāko un efektīvāko formu;
  • Mobilajā aplikācijā iespējams konfigurēt pieejamo informāciju par pamatlīdzekļiem.


ĀTRA IEVIEŠANA

  • Lai veiktu inventarizāciju, lietotājiem nav nepieciešama īpaša apmācība;
  • Risinājuma uzstādīšana aizņem vien dažas stundas laika.

INTEGRĀCIJA AR RESURSU VADĪBAS SITĒMU Visma Horizon

  • Elektroniskās pamatlīdzekļu inventarizācijas risinājums ir integrēts ar Visma Horizon, tādējādi visi inventarizācijas dati tiek automātiski atspoguļoti grāmatvedības uzskaites programmā.
Aizpildi formu un mūsu specialists Jums atzvanīs izvēlētajā laikā.

Piesakies konsultācijai

Aizpildi formu, un mūsu speciālists Tev atzvanīs, Tev ērta laikā.

Atvērt
💬 Jautājumi?
Scan the code
JĒGPILNS KLIENTU ATBALTS
Sveiki👋
Kā varam Jums palīdzēt?