ELEKTRONISKĀ PAMATLĪDZEKĻU INVENTARIZĀCIJA
Pamatlīdzekļu elektroniskās inventarizācijas risinājumam ir vairāki ieguvumi:
LAIKA IETAUPĪJUMS
- Inventarizācija notiek izmantojot mobilās iekārtas, kas aprīkotas ar svītru kodu skeneriem, tādējādi netērējot laiku preču atrašanai sarakstos;
- Elektroniskās inventarizācijas process notiek vismaz 5 reizes ātrāk nekā tradicionālā veidā veikta inventarizācija.
PRECĪZI, KOREKTI UN OPERATĪVI DATI
- Inventarizācijas gaitā fiksētās izmaiņas tiek atspoguļotas automātiski, nodrošinot precīzus datus;
- Pamatlīdzekļu atpazīšanai tiek izmantoti svītrkodi, kas līdz minimumam samazina kļūdu rašanos iespējamību inventarizācijas procesā;
- Lai veiktu inventarizāciju, lietotājam ir faktiski jāveic skenēšanas process. Tādējādi iespējams kontrolēt, ka inventarizācija ir veikta korekti.
ELASTĪGA PIEEJA
- Inventarizāciju iespējams veikt gan pēc atbildīgās personas, gan atrašanās vietas, izvēloties ērtāko un efektīvāko formu;
- Mobilajā aplikācijā iespējams konfigurēt pieejamo informāciju par pamatlīdzekļiem.
ĀTRA IEVIEŠANA
- Lai veiktu inventarizāciju, lietotājiem nav nepieciešama īpaša apmācība;
- Risinājuma uzstādīšana aizņem vien dažas stundas laika.
INTEGRĀCIJA AR RESURSU VADĪBAS SITĒMU Visma Horizon
- Elektroniskās pamatlīdzekļu inventarizācijas risinājums ir integrēts ar Visma Horizon, tādējādi visi inventarizācijas dati tiek automātiski atspoguļoti grāmatvedības uzskaites programmā.