Dodoties uz poliklīniku, informācijas saņemšana iespējami īsākā laikā – ar ērta un pārskatāma eTablo starpniecību - ir atslēga uz apmierinātu klientu, kurš atkārtoti izvēlēsies tieši šo iestādi. Līdzšinējais ārstu darba laiku un citas pacientiem noderīgās informācijas atspoguļošanas formāts, izvietojot to uz lieliem, nepārskatāmiem dēļiem, ir palicis pagātnē.

Mūsdienu pacients vēlas viegli uztveramu un ātri atrodamu informāciju, kas pasniegta vizuāli pievilcīgā veidā. Poliklīnikas personāls dod priekšroku viegli menedžējamai platformai ar plašām modifikācijas iespējām, kas ļauj izmaiņas veikt ar pāris klikšķiem un uzreiz no jebkuras vietas pasaulē. Savukārt poliklīnikas vadība grib būt droša, ka darbinieki pilda savus tiešos darba pienākumus, nevis zaudē laiku informācijas dēļa papildināšanai. 

IT profesionāļu uzņēmuma Timesaving izstrādātais eTablo risinājums poliklīniku un citu iestāžu informācijas centriem balstīts uz pamatīgu izpēti, aptaujājot iestāžu darbiniekus un identificējot plašu problēmu spektru. Katrai no tām rasts risinājums. Rezultātā radīts vizuāli mūsdienīgs un multifunkcionāls produkts, kas ir pielāgojams poliklīnikām ar visspecifiskākajām prasībām, tai pašā laikā saglabājot plašu funkcionalitāti. Turklāt sistēmas vadība notiek attālināti, jo visa informācija atrodas “mākonī”.

eTablo sastāv no vairākiem displejiem, kas var būt izvietoti atšķirīgās pozīcijās: 3x3 displeji, 1x4 displeji, 2x2 displeji u.tml. Uz kāda no displejiem var pārraidīt tikai video vai dažādus attēlus, izmantojot to iestādes aktualitāšu atspoguļošanai.  

eTablo RAKSTUROJUMS:

  • Displeju skaits: neierobežots.
  • Valodas: latviešu, krievu, angļu.
  • Administrēšanas panelis: caur internetu, piekļuve no jebkuras vietas pasaulē.
  • Vairāki informācijas saraksti vienas poliklīnikas ietvaros vai dažādās iestādēs.
  • Drošība: displeju izvietošanai izmanto speciālus profesionālos stiprinājumus.
  • Dizains: korporatīvo krāsu, logo, fontu izmantošana.
  • Tehniskais nodrošinājums: internets, elektrības pievads (LAN vads, rozete).
  • Uzstādīšanas laiks: 1 diena. Apmācības – 1 h.

Izmaksas.

eTablo risinājuma izmaksas veido iekārtas un programmatūra. Iekārtu skaits atkarīgs no izvietojamās informācijas apjoma, un to izmaksas tiek piemērotas individuāli.

Programmatūras izmantošana: EUR 75.00 mēnesī par vienu sarakstu, slēdzot līgumu uz 5 gadiem, ar iekļautu sistēmas atbalstu. Pēc 5 gadiem klients var turpināt izmantot sistēmu bez maksas, liekot uz saviem serveriem, vai arī maksāt tikai par servera uzturēšanu simbolisku maksu EUR 10 līdz EUR 15 apmērā.

 

Prezentācija PDF formātā (spiest, lai lejupielādētu)

 

Sīkāka informācija un demonstrācija:

Mārtiņš Stutiņš, Projektu vadītājs

Mob. +371 20150933, E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 

 

InOut rindu vadības sistēma paredzēta apmeklētāju plūsmas regulēšanai. Tās darbību nodrošina sistēmas tehniskās iekārtas un programmatūra.

Lasīt tālāk ...

InStock WMS (saīsinājums no angļu val. Warehouse Management System) ir nākamās paaudzes noliktavu vadības sistēma, kas nodrošina noliktavas procesu pārvaldības visaptverošu automatizāciju. Tā ir daudzfunkcionāla un fleksibla noliktavas vadības sistēma, kas izstrādāta noliktavas procesu automatizēšanai vidēja un liela izmēra distribūcijas centriem.

Lasīt tālāk ...

Inovatīvā BinaryQ rindu regulēšanas un klientu plūsmas pārvaldības sistēma paredzēta apmeklētāju plūsmas regulēšanai gan ikdienas darba režīmā, gan sezonāli vai vienreizēji kādā pasākumā, ievērojami atvieglojot darbu klientu apkalpošanas vietās, kur ir liela apmeklētāju plūsma. To izvēlas uzņēmumi un iestādes, kas vēlas uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un rūpējas par cilvēku ērtībām. Rindu regulēšanas sistēmas BinaryQ darbību nodrošina sistēmas tehniskās iekārtas (biļešu printeri, informatīvie ekrāni) un programmatūra, kā arī mobilā aplikācija, ar kuras starpniecību klientam ir iespēja iestāties rindā attālināti, atstājot pagātnē stundām ilgu gaidīšanu uz vietas.

Inovatīvie BinaryQ rindu vadības sistēmas risinājumi ir atšķirīgi no šobrīd tirgū pieejamajiem, tie ir balstīti uz jaunākajām tehnoloģiskajām tendencēm un tirgus vajadzībām. 

GALVENĀS BinaryQ PRIEKŠROCĪBAS APMEKLĒTĀJIEM: 

  • Līdz minimumam saīsināts gaidīšanas laiks;
  • Zināms prognozētais apmeklējuma laiks;
  • Vairāki biļešu veidi (drukāta, e-biļete);
  • Organizēta pakalpojumu saņemšana mierīgā atmosfērā;
  • Iespēja novērtēt apkalpošanas kvalitāti;
  • Iespēja plānot savu laiku un izmantot to lietderīgi.

GALVENĀS BinaryQ PRIEKŠROCĪBAS UZŅĒMUMEM:

PLAŠA FUNKCIONALITĀTE UN ELASTĪGA PIELĀGOŠANA. 

  • Plašas iespējas sistēmas izskata un funkciju konfigurēšanai (logo, korporatīvās krāsas, papildu informācijas izvietošana uz biļetēm un informatīvajiem displejiem u.c.);
  • Pielāgojama cilvēkiem ar īpašu statusu un/vai vajadzībām, izvēloties speciālu karti ar NFC čipu, magnētisko lenti vai svītru kodu, t.sk., balss izsaukums;
  • Apkopotā statistika izmantojama klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanai un uzlabošanai; 
  • Mobilajā aplikācijā pieejamas jaunas un uzlabotas opcijas, kas  pielāgojamas  jebkura uzņēmuma specifikai un vajadzībām;
  • Iespēja izmantot mobilos printerus nestandarta situācijās;
  • Iepriekšējās attālinātās rezervācijas moduli klientam būs iespēja izveidot pēc savām vēlmēm ,piešķirot tam individuālu dizainu. 

VIENKĀRŠA ADMINISTRĒŠANA.

  • Viegli pielāgojama integrācijai korporatīvajos tīklos, datu bāzēs un portālos;
  • Pateicoties risinājumā iekļautajai Digital Signage tehnoloģijai informāciju uz uzņēmuma displeju ekrāniem iespējams viegli un operatīvi atjaunot vai nomainīt, tādējādi attēlotā informācija vienmēr būs aktuāla dotajā brīdī. Attālinātā satura vadība ļauj sastādīt satura rādīšanas grafiku, kā arī atjaunot informācijas saturu fiziski nepiekļūstot ierīcēm un vienlaikus vadīt daudzas ierīces neatkarīgi no to ģeogrāfiskā novietojuma;
  • Sistēmas lietotājiem būs pieejami visi statistikas dati, kas tiks iegūti risinājuma izmantošanas procesā un tos būs iespēja eksportēt Excel vai citā- uzņēmumam ērtā, elektroniskā formātā.

ĀTRA IEVIEŠANA.

  • Ātri uzstādāma - kopējais sistēmas uzstādīšanas laiks ir 30-60 minūtes;
  • Ātri apgūstama, nav nepieciešamas garas darbinieku apmācības.

Ar šo sistēmu vienmēr būsiet soli priekšā konkurentiem. Visas minētās BinaryQ priekšrocības jau ir iekļautas standarta licences cenā un šīs sistēmas administrēšana ir tik vienkārša, ka tās veiksmīgai pielietošanai nav nepieciešama Timesaving tehnisko darbinieku iejaukšanās, tādējādi ietaupot uzņēmuma resursus.

Rindu vadības sistēmu šobrīd lieto jau vairāki uzņēmumi un iestādes Latvijā. Zināmākie no tiem: Latvijas Mobilais Telefons, Jūrmalas pilsētas dome, Liepājas pilsētas pašvaldība, NRC ‘’Vaivari", Saules aptieka, Latvijas aptieka u.c.

 

Kontaktinformācija un demonstrācijas iespējas: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., tel. 67790178, 27766874. 

Mārtiņš Stutiņš, Projektu vadītājs

Mob. +371 20150933, E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

REALIZĒTO PROJEKTU UZŅĒMUMU PĀRSTĀVJU ATSAUKSMES.

"Uzņēmums strādā profesionāli un tā darbinieki patīkami pārsteidz ar vēlmi meklēt risinājumus nestandarta situācijās. Timesaving pierādījis sevi kā drošu partneri, kas profesionāli sniedz pakalpojumus augstā kvalitātē un norunātajos termiņos."


Aleksejs Molčanovs
/Rīgas 1. slimnīcas Pakalpojuma attīstības un klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs
/

''Vēlētos atzīmēt Timesaving izcilo klientu apkalpošanas kvalitāti. Komanda ir profesionāla un sniegtajās konsultācijās tika piemeklēti visatbilstošākie risinājumi mūsu uzņēmuma specifikai. Uzstādītā aparatūra ir kvalitatīva, daudzfunkcionāla un ērti administrējama. Kopš BinaryQ apmeklētāju rindu vadības risinājuma ieviešanas vērā ņemami uzlabojusies mūsu uzņēmuma klientu apkalpošanas kvalitāte.'"

Uģis Rūtiņš

/RSU Stomatoloģijas Institūta Digitālo & informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītājs/

 

 

BinaryQ rindu vadības sistēma

 

 

 

Jurista birojs

Informatīvā sistēma juristu birojiem par pieņemamu cenu. Šī programmatūra atvieglos, paātrinās un padarīs precīzāku un uzskatāmāku Jūsu darbu un tā rezultātus.

Elektroniska inventarizācija

Risinājums, kas palīdzēs Jums veikt inventarizāciju ātrāk un precīzāk. Risinājums izmanto svītru kodu skenēšanu (bet iespējama arī preces izvēle ar roku). Jūs varat izmantot šo risinājumu sasaistē ar JEBKURU grāmatvedības datorprogrammu, risinājums strādā neatkarīgi no tās, izmantojot Microsoft Excel datu eksportu. Jūs varēsiet veikt inventarizācijas biežāk, tam nebūs nepieciešami darbinieki ar īpašām zināšanām un tiks pieļauts mazāk kļūdu. Tiek uzkrāts ērts un pārskatāms inventarizāciju arhīvs.

Noliktavas pārvaldības sistēma INSTOCK WMS

InStock WMS (saīsinājums no angļu val. Warehouse Management System) ir nākamās paaudzes noliktavu vadības sistēma, kas nodrošina noliktavas procesu pārvaldības visaptverošu automatizāciju. Tā ir daudzfunkcionāla un fleksibla noliktavas vadības sistēma, kas izstrādāta noliktavas procesu automatizēšanai vidēja un liela izmēra distribūcijas centriem.

Pamatlīdzekļu uzskaite ar datu termināli

Mūsdienīgs risinājums automatizētai pamatlīdzekļu uzskaitei, izmantojot svītrkodu marķēšanu un pārnēsājamo plaukstdatoru. Savienojams ar jebkuru grāmatvedības datorprogrammu, no kuras iespējams eksports MS Excel formātā. Pieejams arī vienkāršāks risinājums, izmantojot rokas svītru kodu skeneri un atbalstošu programmatūru. Šajā risinājumā tiek nodrošināta tikai inventarizācijas pamatdatu uzkrāšana (lietotājs, kas noskanēja, datums, laiks).

AutoPARKs

Pārvaldības sistēma autostāvvietām.

InOut rindu vadības sistēma

InOut ir inovatīva, mūsdienīga un viegli pielāgojama rindu vadības sistēma, kas ievērojami atvieglo klientu apkalpošanas centru darbu vietās, kur ikdienā ir liela apmeklētāju plūsma.

Mūsdienīgs risinājums poliklīniku reģistratūrām – eTablo

Viegli administrējams tiešsaites IT instruments apmeklētāju informēšanai.

Citi risinājumi

Papildus augstāk minētajiem programmproduktiem, mums ir pieredze un iestrādes sekojošu programmatūras risinājumu izstrādē: svēršanas un pakošanas procesu automatizācija sasaiste ar elektroniskajiem svariem ieejas biļešu izdrukas un kontroles risinājumi mobilās biļetes, divdimensionālie (QR) kodi svītru kodu standarta GS1-128 ieviešana izmantošanai Eiropas un pasaules loģistikas centros Microsoft Word, Excel dokumentu izveides un analīzes pilnīga vai daļēja automatizācija