Covid19 pandēmijas ierobežojumu dēļ valsts un sabiedriskās iestādes, kā arī uzņēmēji bija ieinteresēti jaunos klientu plūsmas pārvaldības risinājumos. Tā bija TIMESAVING iespēja kļūt par pionieriem un ieviest pirmo viedo klientu rindu pārvaldības sistēmu Kambodžas galvaspilsētā Pnompeņā  - izglītības iestādē IT Academy STEP Cambodia.

 

Akadēmijas pārstāvis Nath Panha atzīst: “Pandēmijas sākums bija liels pārbaudījums, kas nāca ar jaunām prasībām pret cilvēku plūsmas pārvaldību. TIMESAVING klientu rindu vadības risinājums, kas piedāvā arī mobilo aplikāciju, ar kuras palīdzību iespējams attālināti iestāties rindā, atviegloja tādu ikdienas darba procesu kā, piemēram, studentu pieteikšanos mācībām. Pēc sistēmas ieviešanas varējām veiksmīgi turpināt akadēmijas darbību, ievērojot noteiktās prasības, kas saistītas ar cilvēku pulcēšanās ierobežojumiem.”

 “Būtisks izaicinājums ir saprast tirgu, kuru ir vēlme apgūt un attiecīgās valsts kultūras iezīmes, kas Kambodžas gadījumā bija īpaši liels izaicinājums, jo šīs valsts iedzīvotāju biznesa uztvere, kultūra un dzīvesveids kopumā radikāli atšķiras no Eiropā pieņemtā.” pieredzē dalās Viesturs Lasmanis.

TIMESAVING jau 14 gadus darbojas Latvijas un Baltijas tirgū kā viens no vadošajiem IT un ID tehnoloģiju uzņēmumiem. Lai nodrošinātu uzņēmuma izaugsmi, ir nepieciešams iepazīt iespējas ārpus Baltijas robežām, tādējādi nodrošinot straujāku un stabilāku uzņēmuma attīstību.

Vai Kambodža kļūs par TIMESAVING vārtiem uz Āziju, to rādīs laiks, taču iegūtā pieredze ir neatsverama uzņēmuma turpmākai attīstībai.