Kioskid
Pašapkalpošanās kiosks var ļoti būtiski (un pozitīvi) ietekmēt Jūsu klientu plūsmas vadību, to apmierinātību, kā arī veicināt Jūsu ieņēmumus, neatkarīgi no tā, vai tas tiek izmantots rindu koordinēšanai, maksājumiem, pasūtījumu noformēšanai vai biļešu tirdzniecībai.
Lai izvēlētos piemērotāko kiosku, ir svarīgi padomāt par sekojošām lietām:
- Programmatūra
Pašapkalpošanās kioska pamatā jebkurā gadījumā būs programmatūra, sāciet ar to. Pareiza programmatūras nodrošinātāja izvēle saviem kioskiem būs tas faktors, kas visvairāk ietekmēs Jūsu klientu pieredzes kvalitāti;
- Operētājsistēma
Tās izvēle būs lielā mērā atkarīga no programmatūras nodrošinātāja iespējām. Ideālā variantā Jūsu izvēlētajam kioskam jāspēj darboties uz visām platformām, līdz ar to Jums būs arī iespēja izvēlēties no vairākiem programmatūras nodrošinātājiem;
- Kioska aparatūra jeb “dzelži”
Kas kioskam ir “vēderā” un cik ilgi tas kalpos? Vai vēl būtiskāk – cik viegli ir nomainīt kādu no kioska sastāvdaļām un vai tās parastam pircējam vispār ir pieejamas? Kioski ir dārgi, tāpēc izvēlieties tādu, kuram var viegli atsevišķi nomainīt ieplīsušu displeju, bojātu printeri, barošanas bloku utt. Jo mazāk būsiet piesaistīts specifiskam detaļu ražotājam, jo labāk;
- Dizains
Dizainam arī ir būtiska nozīme – varbūt ne tik ļoti krāsai (lai gan ideālā variantā kioska dizainu vajadzētu varēt pielāgot jūsu stila grāmatai), bet gan korpusa materiālam un iespējamajiem displeja izmēriem un to izturībai. Tāpat padomājiet par kioska novietojumu telpā – vai tas būs stiprināms pie sienas, uz grīdas vai letes? Ir pieejami kioski, kuri nodrošina plašas konfigurācijas iespējas un ir jau ražotnē pielāgojami Jūsu vajadzībām.